Monday, May 31, 2010

Semangat Baru..(tajuk nak gempak)

Assalamualaikum all..

kita ketemu lagi dlm blog yg simple ini..
lama gle aku x apdet blog.
last january 28..
haha..

bukan apa, aku malas gila nak syok sendri kat sini..ade ke org baca..
aku buat ni dulu mcm lebeh kurang tempat utk meluahkan perasaan je..hehe..
cite mcm2 aku ade..
maklumlah..aku seorg yg mmg xreti duk diam.
ada saje program yg aku cari..(ke program yg cari aku? hehe)..
kalo xde program, aku n kawan2 yg akan buat xtvt sendri..

tp, xtvt sendri tu lg dasyat la kan..
n merepek..eh xdelah..aku xbuat bende bukan2 pun..
cuma..
-panjat bukit panorama
-hiking Berkelah Waterfall
-overnite TC
[semua dilakukan pada 1 hari]
-panjat bukit pelindung
-pusing2 kL backpacking
-berkayak kat tasik UIAM Kuantan yg xseberapa best tu..(janji ada~)
-mcm2 lagi..generally, semua extreme n adventure..=)

anyway, malas nk membebel kat cni..

later post are some pictures of my xtvties..let's the picture speaks!

enjoy!

0 NAseehAt: