Tuesday, December 07, 2010

[ Tagged IV ]

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it’s because I want to know you more."


Err..wait..asal nak kena tag org yg tag tu balik eh? blogspot ade send any notification ke?
*membayangkan notification from blogspot muncul from bottom of d monitor*
  1. Aku tengah tunggu bitdefender internet security 2011 siap download. Sejam dah aku tunggu.
  2. Today aku buat aiskrim goreng. Nak makan esok. mahu? 
  3. Tak sabar nak g Kelantan.
  4. Bila online kat rumah akan wajib bukak 3 tabs. Facebook, Twitter, and Blogspot. Formspring kadang-kadang.
  5. Aku punya lesen L motor n kereta tersadai begitu sahaja. Takde masa lagi nak buat. lekk lu..
  6. Suka outdoor xtvt.
  7. Lahir kat N9, kecik dekat Kuala Kubu Bharu, tadika sampai F1 sekolah dekat Melaka, pastu sambung N9.
  8. Ade `anak` nama Qays Fatih. ^^,
  9. buat tag ni saje-saje buang masa.
  10. Tak sabar nak balik Kuantan. Duduk rumah lama-lama bosan jugak..--!
  11. Kepingin pizza hut yg banyak cheese tu.
  12. Sudah sangat lama tak main bowling..sem lepas tak main langsung kot?
  13. Jeles dengan orang yang dapat GPA tinggi-tinggi. --!
  14. Selalu guna Blackberry Dhiya kalo rase nak ber-fb bila outdoor. haha. thanks.=))
  15. Batuk-batuk sambil buat tag ni.
  16. Suka buat kawan-kawan happy. 
  17. Menyampah bila kena tipu pastu kantoi. Hina sangat ke aku woi ko nak tipu pastu kantoi terang-terang? huh!!
  18. Tak berapa layan politik. Aku tahu cuma 5% je kot politik dalaman Malaysia ni.
  19. Tak penah makan kat Chili`s. (Dhiya la ni duk hantar gambar makanan dia kat aku petang tadi...cesss)
  20. Visit to Europe adalah salah satu cita-cita hidup aku. England negara wajib.
  21. Suka Faizal Tahir tanpa sebab. I mean his song la.
  22. Mesti ade google apa-apa setiap kali online.
  23. Seorang yang pasif semasa matric. Dunia aku hanyalah dengan roomates and classmates je. 
  24. Kalo online, bila ade kawan text, akan balas pendek-pendek memang mengikut kehendak soalan sender je. Kadang-kadang sepatah je. haha..sorry guys. Akim, Laila, n Amalina selalu kena. sebab dorg rajin text aku kat umah. ^^,
  25. Takde external hardisk pun, sedangkan Ruby dah ade sampai 2T pun!!! =(
Aku nak tag:
Ruby
Rizqan
Nasrin
Laila
Aliaa
Fiza
Syamil
Shikkie

6 NAseehAt:

Unknown said...

ngahhaha..perlu ke cakap pasal external hardisk ak...ngahahah

sekamar rindu said...

salam...

lahir di N9 area mana?

نور فضيلا said...

Ruby..perlu wey..haha

sekamar rindu..
kuala pilah..^^,

perindu_خلافة said...

haish da kena tag lagi.. yg ni pn kena hold dlu! ngeh3 >_<

نور فضيلا said...

sebab random things? haha..banyak sgt ey?

perindu_خلافة said...

hahaha boleh tahan la banyaknya.. ngeh3 >_<